Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Stilk Studio
Rønnelunden 8
7300 Jelling

CVR: 42667749

Kundeservice

Du kan kontakte os på telefon 31 94 55 94 i dagtimerne og mail hej.stilk@gmail.com, som vi bestræber os på at besvare inden for 24 timer. Henvendelser, der ikke er relateret til kundeservice eller reklamationer, kan også sendes til Stilk Studio på hej.stilk@gmail.com. Her gælder samme bestræbelse for svar inden for 24 timer.

Betaling

Stilk Studio modtager betaling med VISA-Dankort, Mastercard, Maestro, Shop Pay, Apple Pay og Google Pay. Alle beløb er i DKK og er inkl. 25% moms.
Stilk Studio bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Dette giver en sikker betaling.

Priser

Der tages forbehold for trykfejl, kurs- og prisændringer samt tekniske fejl.


Har du modtaget en eller flere rabatkoder til Stilk Studios webshop, er det kun muligt at benytte én rabatkode pr. køb.

Levering

Alle pakker sendes med PostNord til en pakkeboks nær dig - du betaler selv for levering, og det koster altid 50 kr. uanset størrelsen på din ordre. Pt. kan du ikke selv vælge, hvilken pakkeboks, vi sender til - vi vælger den Post Nord pakkeboks, der er tættest på dig. Har du et helt specifikt ønske til en pakkeboks, bedes du sendes os en mail indenfor en time efter, du har afgivet din ordre på vores webshop.

Der ligger mange arbejdstimer bag vores færdiglavede blomster - du kan forvente, at vi sender din ordre afsted fra vores studio senest syv dage, efter vi har modtaget din ordre. Vi sender typisk pakker afsted om tirsdagen.

Gratis afhentning i Jelling

Du kan altid vælge gratis afhentning i vores studio i Jelling. Når din ordre er klar til afhentning, får du besked pr. mail, og du sender os herefter en sms på 31 94 55 94 (Sara) med ønsket afhentningstidspunkt. Vi kan ikke garantere, at vi kan leve op til dette, men vi gør alt for at efterleve dit ønske.

Gratis udbringning i Jelling
Ved ordre over 599 kr. tilbyder vi GRATIS levering til alle adresser indenfor postnummer 7300 Jelling. Så vi ringer gerne på døren hos en, du har kær, hvis blomsterne er en gave. Se mere information ved betaling.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Vores reklamationsret gælder ved fejl i fabrikation. Reklamationsretten gælder ikke, hvis reklamationen skyldes, at papiret er falmet i farven, da dette må forventes ved materialet. Falmning af papiret kan mindskes ved ikke at udsætte materialet for direkte sollys, hvilket vi gør opmærksom på i samtlige produkttekster på vores webshop.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet/ydelsen.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder, efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet eller fejlen så detaljeret som muligt.

Du bedes rette henvendelse til samt sende reklamationer til ovenstående adresse.

Bemærk, at der ikke modtages pakker sendt på efterkrav.

Refundering

Hvis der er aftalt refundering, bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på www.stilkstudio.dk. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Du betaler selv for returningsomkostningerne. Vi bytter ikke til en anden varer men refunderer beløbet til din konto.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter, du har modtaget din ordre, og fra fortrydelsen skal du senest indenfor 14 dage returnere ordren til os.

Meddelelsen om din returnering skal gives til os pr. mail til hej.stilk@gmail.com. I mailen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Mailen skal indeholde følgende oplysninger:

  • Ordrenummer
  • Dit fulde navn
  • Din adresse
  • Din e-mailadresse
  • Dit telefonnummer
  • Det reg.nr. og kontonr., du ønsker vi refunderer beøbet til.

Stilk Studio hæfter ikke for forsvundne returordrer i posten.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – varen må ikke være taget i brug i en grad, så den ikke kan sælges igen. Ellers skal du betale for værdiforringelsen.

Hvis varen er anvendt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. 

  • En vare er brugt, hvis den bruges ud over, hvad der er muligt ved at afprøve varen i en fysisk butik.
  • Hvis varen er brugt, skal der laves en konkret vurdering af, hvad varen som brugt kan sælges for til en anden forbruger. En evt. værdiforringelse skal forbrugeren ikke have retur.

Persondatapolitik

For at du kan indgå en aftale med os via websitet, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:

  • For- og efternavn
  • Adresse
  • E-mailadresse
  • Telefonnummer

Vi foretager kun denne registrering af dine personoplysninger med formålet at afsende dine bestilte vare. Personoplysningerne registreres hos www.stilkstudio.dk, hvorefter de opbevares i 5 år. Efter de 5 år sletter vi automatisk disse oplysninger. Disse oplysninger kan til hver en tid slettes før, hvilket du kan læse om under ”Dine rettigheder efter persondataforordningen”. Når vi indsamler dine personoplysninger, sker det altid ved dit udtrykkelige samtykke.

Vi opbevarer kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til www.stilkstudio.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand.

Farver

Vi kan ikke garantere, at de viste farver på webshoppen præcist afspejler farverne i virkeligheden. Farverne set fra vores hjemmeside vil dels afhænge af farvegengivelsen og skærmkvaliteten på din computer, mobil eller tablet.

Klagemuligheder - oversigt og links

Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, skal henvendelsen rettes til hej.stilk@gmail.com.
Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, kan der klages til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Link: www.forbrug.dk
Telefon: 41 71 50 00
E-mail: kfst@kfst.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Hvis du ikke fandt det svar, du ledte efter her, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon eller e-mail. Vi er sikre på, at de problemer, du måtte have, kan løses.